恩~這個是英文版的,應該絕大多數的人比較聽得懂的是這個版本的吧!哈哈~不過聽久西語版的~我居然覺得英文版的很奇怪?阿~中毒太深!是說~西語版的聽起來很溫柔呢?大家不覺得嗎?哈哈~都好聽啦!超級男孩就是超級男孩!(台灣唱片公司翻這個名字真的是很妙~)

When the visions around you
Bring tears to your eyes
And all that surround you
Are secrets and lies
I'll be your strength
I'll give you hope
Keeping your faith when it's gone
The one you should call
Was standing here all along

當妳身旁的景物 都讓妳想哭時
當所有圍繞妳身邊的一切 都是密祕和謊言時
我將是妳的支柱
我將給妳希望
堅守妳的信念當它遠離時
而妳所要找的人
其實一直都守候在這裡

And I will take you in my arms
And hold you right where you belong
'Til the day my life is through
This I promise you
This I promise you

我會輕擁妳入懷
在妳無助時緊抱著妳
一直到我的生命結束
我答應妳 
我答應妳

I've loved you forever
In lifetimes before
And I promise you never
Will you hurt anymore
I give you my word
I give you my heart
This is a battle we've won
And with this vow
Forever has now begun

我會一直愛著妳 
即使在前世
我答應妳 
我不再讓妳傷心
我承諾妳 
我會給妳我的真心
這是我們一起勝利的戰爭
而這個誓言 
將從現在開始至到永遠

Just close your eyes
Each lovin' day
And know this feeling won't go away
'Til the day my life is through
This I promise you
This I promise you
Over and over I fall
When I hear you call
Without you in my life,baby
I just wouldn't be living at all

妳只需緊閉妳的雙眼
在每一個相愛的日子裡
妳會了解這感覺將不會消失
一直到我的生命結束為止
我答應妳 
我答應妳
當我聽到妳呼喚我
寶貝沒有妳在我的生命中
我根本無法繼續我的生活

And I will take you in my arms
And hold you right where you belong
'Til the day my life is through
This I promise you,baby
Just close your eyes
Each lovin' day
And know this feeling won't go away
Every word I say is true
This I promise you
Every word I say is true
This I promise you
I promise you

妳只需緊閉妳的雙眼
在每一個相愛的日子裡
妳會了解這感覺將不會消失
我所說的每一句話都是真的
我答應妳 
我所說的每一句話都是真的
我答應妳 
我答應妳

arrow
arrow
    全站熱搜

    Luzcarol 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()